Vuonna 2008 Key Solutions avasi ensimmäisen toimistonsa kauniissa satamakaupungissa Västeråsissa. Olemme viihtyneet erittäin hyvin Kopparlundissa, ja keväällä 2013, kun oli aika suuremmalle toimistolle, muutimme vastaremontoituun ja upeaan tilaan vain muutaman sadan metrin päähän!
Laajennamme – oletko sinä seuraava kollegamme?
Koska meillä on Suomen parhaimpia myyjiä ja valmentajia sekä tarjoamme myyntikoulutusta Key Business Schoolissa, emme vaadi hakijoilta aikaisempaa myyntikokemusta. Aikaisempi kokemus nähdään tietysti eduksi.
Etsitkö haastetta tai haluatko vain kokeilla jotain uutta? Tervetuloa hakemuksesi kanssa..
Key Solutions Helsinki yrityksenä
Key Solutionsin työntekijänä sinusta tulee osa konsernia, jonka liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa vuodessa. Nykyisin Key Solutionsiin kuuluu 12 eri yritystä ja yli 200 työntekijää. Konsernin työntekijät ovat yhden kuukauden aikana yhteydessä yli 250 000 asiakkaan kanssa. Meillä on ennestään toimistot Tukholmassa, Göteborgissa ja Västeråsissa. Vuonna 2023 toiminta laajeni myös Suomeen ja toimistolle Helsingin keskustassa.